Förslag på frisyr....

Ja jag sitter å funderar på hur jag ska klippa mej... när dt nu blir återstår å se men jag vill förbereda mej iaf.... kort hår är uteslutet.... men nån form av frisyr får dt bli... sen e dt ju d här med färg med... får nog bli svart.... nej inte mörktbrunt.... trivs inte i dt....

får fortstätta å kolla på bilder på nätet å se om jag hittar nån bra frisyr....

Annars så e väl allt helt ok här hos familjen kaos... inget nytt direkt... mer än att jag börjar så smått få panik att dt e 20 dagar kvar tills dt e Julafton.... å huuuuur många julklappar har jag köpt då??

INGA!!!!

Näää ingen panik alls.... lugn å fin.. verum hälsofil....

I år ska jag fira jul här hemma... med min familj... dt som kanske e lite annorlunda e att jag ska fira med min FD svärmor..... men jag ser dt mer som att jag gör dt för barnens skull..... å de blev mkt glada av att få fira med farmor.... så allt blir vad man gör dt till...

Ska detta år göra min egna glögg.... avskyr glögg som man köper i affärerna... blossa hit å blossa dit... nä jag gillar inte sur disktrasa... så i år ska jag göra min egna efter ett reccept jag fick när jag var på ica sist.... mkt gott...

Annars så ska jag försöka planera att ta mej till Johanna å hälsa på igen... får kika på dt så fort allt ordnat sej här....

Nu ska jag leta julklappar på nätet... önska mej lycka till......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0