Julstök....

Ja idag så ska jag ge mej in på dt som man nästan glömmer från år till år.... dt årliga julstöket... fram ska ljusstakar,tomtar,änglar å diverse saker som har med julen att göra... å varje år undrar jag om dt e så att mina saker förökar sej i garderoben då jag aldrig får plats med alla saker... Kanske bättre å ta fram mindre saker å satsa på detaljer kanske??

Tja jag kommer iaf få anfall på mina gardiner... dt e en klassiker här hemma....

Jag står å vinglar å försöker få på gardinstången på haken å varje gång så ramlar skiten ner... slår liksom aldrig fel... men men detta år kanske jag ska be om hjälp??

Bilder kommer jag lägga upp sen när jag fått klart å allt är på plats... tills dess så får ni tänka er sju svåra år å ett nödår.. så e dt innan jag börjar med mitt julpynt med mina söner....

Hur går dt för er andra??

Fortsatt trevlig Lördag till er alla....


Kommentarer
Postat av: Johanna

Julpyntet får komma senare. Själv har jag spenderat några timmar med julbak. Lussebullar. Dock ville dom inte jäsa så som jag ville =)

Trevlig lördag på dig oxå.

Kram

2009-11-28 @ 15:33:20
URL: http://nojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0