Nystart....



Ja jag kan nog behöva en nystart inför nästa år.... så man har ju börjat att ladda lite i tankarna för vad som ska hända...

Idag har vart en dag som alla andra... varken mer eller mindre kaos... ska nog ta å sätta upp en skylt på vår dörr med texten: Välkommen till Familjen Kaos.... stämmer rätt bra tror jag...
Annars vad som hände idag så var Gerd på besök... Frida skulle åka till henne över helgen... känns skönt att ha så bra kontakt med deras farmor även om jag inte e ihop med hennes son...

Vi hade ju kunnat strunta i å prata med varann men som tur e så är dt inte så.. bra för barnen iaf...

På kvällen så var dt rätt så lugnt...

Synd om Elias bara som har ont då han e väääldigt röd på rumpan... nästan flådd.... vet ej vad dt beror på.... ska nog testa att byta blöjmärke... han verkar ha känslig hud.... men smörjde in han med kortison salva så får se om dt e bättre i morgon... hoppas dt....

Nu ska jag nog försöka å sova... så jag är någolunda pigg i morgon... ska försöka ge mej in på att städa å pynta lite julsaker... mest för barnens skull... Filip får hjälpa till å pynta i hans å Elias rum...

Så dt är vad som står på dagens schema i morgon... å att jag ska boka in å hälsa på Johanna snart igen... dt ska inte gå flera månader tills nästa gång... du e underbar gumman....

Natti natti från mej till er....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0