Lite bilder....

Japp.. så ser vi ut... Elias ser upp till sin syster....Storasyster- Lillebror...
Första bilden saknar ord.. tragisk bara haha...
Bilderna under är på min älskade dotter Frida och minstingen Elias.. 10 års skillnad på de underbara barnen... bilder på Filip kommer så fort jag lyckats fånga han på bild... Han är sällan hemma utan ute å leker...
Man minns väl själv hur man va i den åldern....
Nu ska jag väl försöka mej på det här med att uppdatera min blogg lite mer ofta så dt inte kommer bli chock för er som läser då dt tar så lång tid mellan gångerna....
Nu ska jag återgå till mitt kaffe å fejsbookande..... å en cigg på dt å stunden är räddad... Jippi....

Kommentarer
Postat av: Johanna

Underbart att få se lite kort på din blogg =D

Kommer vänta ivrigt på alla inlägg.

Kraaam!

2010-04-19 @ 20:43:20
URL: http://nojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0