Livet rullar på....

Ja livet har sin lilla gång... allt är som vanligt här hemma i familjen kaos... Jag går hemma och klättrar på väggarna, barnen går i skolan och Elias är hemma å vänder upp å ner på hemmet... så ja allt är sej likt här hemma...
Har nog kommit på att jag borde nog vakna ur min lilla bubbla å komma ut....  men att hitta ett jobb är inte så lätt då det inte finns några.... att sjunka så lågt igen å bli telefonförsäljare gör jag inte en gång till... snacka om att sänka folks självförtroende... otroligt påfrestande för psyket... tyvärr...
Idag ska vi hem till mamma å pappa för å fira att pappa fyller år i morgon( 19/4).. han blir hela 57 år haha.... när blev han så gammal... eller nja ung kanske man ska säga...
Förresten.. bilden på förra bloggen på mej å Ola är väl inte sej lik då Ola i nuläget är renrakad på huvvet å i ansiktet.. han ser ut som en pingpongboll.... haha men så fin så... om man gillar rakat dvs hehe...
Näe nu ska jag göra operation hitta ansiktet... å dt tar tid kan jag lova.. då man kommit upp i min ålder så är dt en väldig kamp varje morgon haha...
Vi hörs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0