Kaffe med ubåtar

Sitter och försöker dricka mitt kaffe men inte lätt när ens dotter sitter framför en å snor mitt kaffe...  Å så gör hon säkert ubåtar i dt... hur gott e dt då??

Näe nu ska jag nog försöka få i mej mitt kaffe å sen så ska barnen till skolan...
Idag är dt inte så fint väder ute så jag ska nog ta å städa med gott samvete idag..
Sen ska jag nog jaga ifatt avslutningskläder till barnen, alltid ute i sista minuten men sån e jag å jag ska nog klara dt i år med hoppas jag...
Ska nog försöka vara duktigare på att uppdatera i denna blogg tror jag.. å ta mej tid att skriva lite mera...
För tid har jag ju... sen så är dt ju intresset med å minnet som ska vara på topp med å komma ihåg att jag har denna bloggen haha...
Återkommer mer en annan dag...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det som är bra med kaffe är väl att ubåtarna inte syns så bra ;-)

Jag bjuder gärna på kaffe nån dag om du har tid.

Kraaaam!

2010-06-07 @ 11:24:32
URL: http://nojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0