En tanke

Att sitta och skriva vid datorn med en 2-åring i knät är väl nått som alla föräldrar vet är lite komplicerat.
Men blir det några stavfel nu när jag skriver så vet ni anledningen.
Att skriva i min blogg är ju märkbart något jag inte är så duktigt på, skärpning på den fronten tycker jag.
Jag borde ju ha så mkt tid men jag får inte ihop dt...
Sen så har väl inte planering vart min starka sida heller så dt e ju anledningen till att jag inte skriver alltför ofta, men dt kanske har sina positiva sidor dt med...
I mitt redan sk fullspäckade vardag så hinner jag ju inte med allt dt där som man bara ska som mamma, vän eller sambo...
Jag har kommit på att jag e sjukt LAT..... oroväckande... sanningen i vitöga..
Men å andra sidan så kan dt ibland vara skönt... att bara vara liksom...
Men nu e dt slut på sötebrö dagarna, dags att ge denna fullspäckade vardag lite glädje och mer färg...
Visst är grått en färg men i längden är den rätt så trist...
Näe nu ska vi leka med regnbågens alla färger...
Och jag lovar att jag ska uppdatera er lite bättre på vad som sker i mitt liv.. för den som finner dt intressant...
Och till min vän Johanna vill jag säga att jag saknar dej så mkt... jag kommer rymma hemifrån snart å då kommer jag till dej på fika... massa kaffe å choklad.. krama barnen från mej...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kaffe och choklad låter som en plan! =D

Kramar till er alla

2010-03-12 @ 14:55:53
URL: http://nojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0